Marka Tescilinde Kaliteli Hizmetler En Ekonomik Fiyatlarla

Marka Tescil Hizmetlerimiz

Markanız en kıymetli sermayenizdir ve markanın size ait olduğunu ispatlamanın en önemli basamağı tescildir. Kendi markanızı başkalarının taklit etmesinin önüne geçmenizi sağlayacak hukuki adım ise tescilden geçmektedir.

Bu sürecin her aşamasında müşteri memnuniyetine büyük önem veren firmamız, sektördeki deneyimli vekillerimizle ihtiyaçlarınızı en ekonomik fiyatlarla gideriyoruz. Ön araştırma, tescil başvurusu, tescil sonrası izleme, danışmanlık ve strateji geliştirme hizmetlerimiz ile sadece Türkiye’de değil global pazarlarda da rekabet üstünlüğü sağlamanız için çalışıyoruz.

Hizmetlerimiz:

  • Tescil İşlemleri
  • Danışmanlık hizmeti
  • Başvuru
  • Markanızın hukuki işlemleri
  • Tescil sonrası hizmetler
  • Yeni marka oluşturma
  • Tasarımlar
  • Ön araştırma
  • Satılık markalar

Uzman Kadromuz İle Tescil Sürecinin Her Anında Yanınızdayız

İstanbul’da bulunan şirketimiz yılların getirdiği deneyim ve tecrübeyi yüksek kaliteli hizmet anlayışımızla bütünleştirerek marka tescili başta olmak üzere patent, faydalı model, barkod gibi konularda da tüm Türkiye genelinde sağlamaktayız.

Tescil işlemlerinin yanı sıra kurumsal kimlik tasarımı, yeni marka oluşturmada logo tasarımı ve seo destekli web sitesi tasarımını en ekonomik fiyatlar ile karşılamaktayız. Web sitesi tasarımında müşterilerimize Google arama motorunda organik olarak ilk sayfada yer alma garantisi sunan firmamız, domain tescil, internet reklamcılığı konusunda da önemli çalışmalara imza atmaktadır.

Sunduğumuz Hizmetler

  • Patent Tescil: Buluş sahibinin, buluş konusu ürünü belirli bir süre üretme, kullanma, satma veya ithal etme hakkını gösteren hukuki dayanaklı belgeye patent denir. Başka şahıslar tarafından ürünün taklit edilmesini ve üretilmesini hukuksal açıdan engellemektedir.
  • Web Tasarım: Kanun tasarısının 1502 numaralı maddesinde; anonim, limitet ve sermayesi paylara bölünmüş komandit şirketler tasarıya uygun biçimde hazırlanmış, web sitelerine sahip olmak zorundadırlar. Bu kanun tasarısıyla beraber şirketlerde internet kimliği olma zorunluluğu getirilmiştir. Güvenilirlik, kurumsal kimlik kazanma ve saygınlık açısından da son derece önemli bir çalışma olan bu uygulama aynı zamanda kurumların ve firmaların ürünlerini tanıtıp, pazarlayabilecekleri veya kendi sektörlerinde ilerleyebilmelerine olanak sunan bir iletişim aracıdır.
  • Logo Tasarım: Ürün ve hizmetlerinizin markalaşması adına şirketinize özgü tasarlanmış semboldür. Görsel tasarım ise, markanızı popüler hale getirmek için en etkili reklam unsurlarının başında gelmektedir. Bunlar doğrudan müşterilerin bilinçaltına hitap eder. Bu nedenle yaratıcılık isteyen, uzun analiz çalışması gerektiren ve uzman ekipler tarafından oluşturulması gerekir.
  • Yurtdışı Tescil: Markalar, patenler, faydalı modeller ve endüstriyel tasarımlar sadece tescil sahibi oldukları ülkelerde korunma hakkına ellerinde bulundurmaktadırlar. Marka sahiplerinin ihracat, fuar katılımları, yurtdışına bayilik verme gibi nedenler ile ülke sınırları dışına taşıdıkları ürün ve hizmetlerine ait markalarını ilgili ülkelerde tescil ettirmeleri önemli bir süreçtir.
  • Hukuk: Fikri ve sınai haklar hukuku, emeği ve ticari anlamda her şeyi koruma altına alan hukuk dalıdır. Bu kurallar ve sorumluluklar sebebiyle marka, patent ve tasarım alanında haklara tecavüzün önüne geçilmektedir.
  • Faydalı Model Tescili: Faydalı Model, Türkiye'de ve dünyada yeni olan ve sanayiye uygulanabilen buluşların yaratıcılarına belirli bir periyotta (10 yıl), ürünü üretme ve pazarlama hakkının verilmesidir. Faydalı model belgesi verilmesi işlemleri, patent işlemlerine kıyasla, hem zaman hem de masraf açısından daha elverişlidir.
  • Barkod: Barkod, ürün verilerinin görsel özellikli makinelerle okunabilmesi için çeşitli kodlama yöntemleriyle sunulmasıdır. Orijinal olarak barkod, veriyi paralel çizgilerin genişlikleri ve boşlukları arasında saklardı, ama günümüzde noktasal şekiller, iç içe daireler ve görüntü içinde gizli şekiller gibi farklı türlerde de görebilmek mümkündür.
  • Coğrafi İşaretler: Bir bölgeye ait herhangi ürün (meyvesi, taşı, madeni) diğer bölgelerde üretilenlerden farklı olabilir veya bir yörede üretilen kilim, halı, kumaş, çini vb. bir ürün birçok nedenden dolayı popülerlik kazanmış olabilir. Farklı bir özelliği, ünü veya diğer yapıları itibariyle kökenin bulunduğu bir yöre, bölge veya ülke ile adı anılmış ürünü simgeleyen işaretlere coğrafi işaretler adı verilir.
  • Telif Hakları: Telif hakkı, yaratıcıya ait herhangi bir bilgi veya düşüncenin kullanılması ve yayılması ile ilgili hakların, yasalar ile bu kişilere verilmesidir. Kısaca, orijinal bir eserin yada yapıtın, kopyalanmasına veya kullanılmasına izin verip vermeme hakkını elinde bulundurmasıdır.
  • Endüstriyel Tasarım: Endüstriyel tasarım, seri üretim için tüketici ihtiyaç ve problemlerine yönelik, estetik, yaratıcılık, teknik avantaj, işlevsel olma, ergonomi, malzeme bilgisi, pazara sürülebilme, üretim yöntemleri ve imkânları gibi birçok ölçütü dikkate alarak, yeni ve güncel ürünler tasarlamaktır.
  • Entegre Devre Topografyaları: Çip, mikro, bilgisayar ve silikon çip olarak da bilinen entegre devreler, nanometre boyutlarında üretilmiş elektronik devrelerdir. Genel anlamada yarı iletken, iletken ve yalıtkan tabakalardan oluşur.5147 sayılı kanunda entegre devre, içeriğinde en az bir aktif eleman bulundurması ve ara bağlantılarından bir bölümünün ya da hepsinin bir parça malzeme içerisinde veya üzerinde bir araya getirilmiş ara veya son formdaki ürün olarak nitelendirilmiştir. Entegre devreyi oluşturan katmanların üç boyutlu dizilimini gösteren görsel ise entegre devre topografyasını oluşturmaktadır.